Žmonės – viena iš svarbiausių mūsų bendrovės
vertybių. Kartu mes kuriame atvirą organizaciją, kuri pripažįsta įvairovę,
vertina patirtį, įgūdžius ir žinias bei sudaro sąlygas tobulėti ir įveikti vis
naujus iššūkius.
AB „ORLEN Lietuva“
suteikiame galimybes siekti profesinio tobulėjimo nepaisant asmens lyties,
amžiaus, tikėjimo, lytinės orientacijos, tautybės, įsitikinimų ar pažiūrų,
negalios ar užimamų pareigų. Pasikliaujame ilgametį stažą turinčių darbuotojų
žiniomis ir patirtimi bei skatiname juos tapti mažiau patyrusių kolegų
mentoriais. Profesijos mokymų ir kitų ugdomųjų procesų pagalba siekiame
kryptingai didinti darbuotojų potencialą ir kompetencijas.
Vykstant kartų kaitai, siekiame užtikrinti
nepertraukiamą veiklos procesų funkcionavimą, įpėdinystę bei padėti numatyti
darbuotojų lygiomis galimybėmis paremtą karjerą bendrovėje, ugdant ir išlaikant
darbuotojus. Buvimas didelėje tarptautinėje grupėje suteikia galimybių
darbuotojams siekti karjeros ir užsienyje. Patrauklaus darbdavio įvaizdžio formavimas
pritraukiant naujus darbuotojus, teigiamos kandidatų patirties įdarbinimo
procese užtikrinimas, „Naujokų dienos“, adaptacijos programos,
bendradarbiavimas su švietimo įstaigomis, ekskursijų po naftos perdirbimo
produktų gamyklą organizavimas leidžia užtikrinti sklandų naujų darbuotojų
įsiliejimą į organizaciją bei jų integravimąsi į kolektyvą.
Grįžtamojo ryšio teikimas kuria atsakomybės už darbe
priimtus iššūkius jausmą ir suteikia galimybę atsiverti skirtingiems
požiūriams, taip skatinant inovatyvumą tarp darbuotojų. Darbuotojų įsitraukimo
ir pasitenkinimo tyrimai, informacinės dienos, „Ekspertų klubas“, „Personalo pulso“
skiltis vidiniame bendrovės tinklapyje, geriausių darbuotojų rinkimai ir kitos
priemonės formuoja įtraukiančią darbo aplinką, paremtą vertybėmis, kūrybiškumu,
keitimosi žiniomis ir patirtimi kultūra bei dialogu. Lyderystė ir tikro
bendradarbiavimo dvasia, pagarba ir pasitikėjimas yra svarbūs veiksniai,
stiprinantys grįžtamojo ryšio kultūrą.
Netoleruojame nelygių sąlygų ir nesąžiningo elgesio su
darbuotojais dėl amžiaus, lyties, negalios, rasės, įsitikinimų ar pažiūrų,
tautybės, pilietybės, kilmės, kalbos, tikėjimo, religijos, narystės profesinėse
sąjungose, etninės priklausomybės, lytinės orientacijos, socialinės padėties,
taip pat dėl darbo pagal terminuotą ar neterminuotą darbo sutartį arba darbo
visą ar ne visą darbo dieną. Netoleruojame jokių mobingo, diskriminacijos,
smurto ar priekabiavimo apraiškų turinčių veiksmų ar elgesio, užtikriname
operatyvų reagavimą ir pastebėtų pažeidimų šalinimą. Bendrovėje galioja Mobingo,
diskriminacijos, priekabiavimo ir smurto prevencijos taisyklės, kurių paskirtis
– reglamentuoti bendrovės veiksmus gavus pranešimą apie darbuotojo mobingo,
diskriminacijos, priekabiavimo ar smurto požymių turintį elgesį. Taisykles
galima rasti Dokumentų rangovams skiltyje.
Darbuotojų renkamas Etikos atstovas konsultuoja ir vykdo
mokomąją bei informacinę veiklą skatinant Etikos kodekso nuostatomis pagrįstą
darbuotojų požiūrį. Siekiame, kad visi darbuotojai galėtų dirbti saugiai,
draugiškoje ir abipusės pagarbos atmosferoje.
Iš 1452
darbuotojų (kur 72,3 % yra vyrai, o 27,3 % - moterys), 75,5 % vadovaujančių pareigų užima vyrai,
o 24,5 % - moterys. Taip pat šiuo metu yra 10 darbuotojų, kurie yra
vaiko priežiūros atostogose (iš jų 9 moterys, 1 vyras). 3 darbuotojai yra neįgalūs.
Lentelėje
pateikiama informacija apie darbuotojų pasiskirstymą
pagal amžių:
Darbuotojų iki 40 m. skaičius
|
340
|
Darbuotojų nuo 40 iki 50 m. skaičius
|
317
|
Darbuotojų nuo 50 iki 60 m. skaičius
|
529
|
Darbuotojų 60 m. ir daugiau skaičius
|
266
|
Mes niekada nepasiduodame, drąsiai priimame naujus verslo
iššūkius, nuolat ieškome geresnių sprendimų, keičiamės, augame ir tobulėjame!
Personalo sk. informacija
2023-06-30 duomenys.