18-10-2013
Puslapio turinys
Lietuvos verslo konfederacijos organizuoto konkurso „Aš myliu savo įmonę" tikslas - stiprinti Lietuvos įmonių mikroklimatą, gerinti darbuotojų ir darbdavių santykius, ugdyti darbuotojų lojalumą ir komandinę dvasią.
„Nuoširdžiai sveikinu tapus „Mylimiausia 2013 m. regiono įmone“. Jūsų pademonstruota meilė įmonei parodo, jog kiekvienas joje jaučiatės vertinami ir reikalingi. „ORLEN Lietuva“ tampa pavyzdžiu, kad dėmesys skirtas kiekvienam įmonės darbuotojui didelėje bendrovėje grįžta šimteriopai. Didelė bendrovė – didelė širdis!“,– „ORLEN Lietuva“ darbuotojams sveikinimus perdavė Valdas Sutkus, Lietuvos verslo konfederacijos prezidentas.
Pirmą kartą Lietuvoje vykusiame ir keturis mėnesius trukusiame projekte dalyvavo daugiau kaip 60 Lietuvos įmonių, kurių darbuotojai siuntė kūrybingus meilės prisipažinimus savo bendrovei. Atsiųsti fotomontažai ir filmukai buvo viešinami specialioje socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje ir svetainėje myliusavoimone.lt. Daugiausiai paspaudimų sulaukusius prisipažinimus po to vertino kompetentinga komisija, kuri išrinko nugalėtojus.
„ORLEN Lietuva“ darbuotojų kolektyvas noriai įsitraukė į meilės prisipažinimo įmonei akciją vasarą vykusiame didžiausiame bendrovės darbuotojų renginyje. Čia kiekvienas specialioje studijoje galėjo išsakyti savo jausmus ir dalyvauti bendroje fotosesijoje iš oro.
Šio projekto idėja gimė Prancūzijoje, kur sėkmingai startavo bei didelio vietinės ir tarptautinės žiniasklaidos dėmesio sulaukė iniciatyva „J'aime Ma Boîte". Ši akcija įgyvendinta minint tarptautinę Europos įmonės dieną spalio 17 d.