1. Ar jums patogu naudotis klientų savitarnos portalu?
2. Ar jums yra aiškus informacijos ir galimų atlikti veiksmų išdėstymas klientų savitarnos portale?
3. Kokiu tikslu dažniausiai naudojatės klientų savitarnos portalu? (Galima pasiriniti kelis variantus)

4. Ar jums sutekiama pagaba, jeigu kyla neiaiškumų dėl naudojimosi klientų savitarnos portalu?
5. Kas, naudojantis klientų savitarnos portalu, jums labiausiai patinka? (Įrašykite)
6. Ar jus tenkina klientų portalo veikimo greitis?
7. Kas, naudojantis klientų savitarnos portalu, jums labiausiai nepatinka? (Įrašykite)
8. Kokių funkcijų pasigendate klientų savitarnos portale? (Įrašykite)
9. Kaip penkių balų sistemoje įvertintumėt internetinį klientų portalą (5 - labai gerai, 1 – labai blogai)? (Įrašykite) *
Nukopijuokite kodą iš diagramos: *
Refresh