„ORLEN Lietuva“ per pirmuosius devynis 2016 metų mėnesius uždirbo 142 milijonus JAV dolerių

21-10-2016  Naujienos

​2016 m. trečiąjį ketvirtį „ORLEN Lietuva“ fiksavo:

• 48 mln. JAV dol. EBITDA pagal LIFO
• 22 procentiniais punktais padidėjusią didmeninę prekybą vietinėse rinkose (lyginant su 2016 m. antruoju ketvirčiu)
• 14 mln. JAV dolerių grynąjį pelną
• 98,1% gamyklos apkrovimą

„ORLEN Lietuva“ fiksavo teigiamus finansinius rezultatus trečiąjį šių metų ketvirtį. Bendrovė sėkmingai susidorojo su rinkos iššūkiais didindama didmeninės prekybos vietinėse rinkose apimtis. Dėka padidėjusių pardavimų, „ORLEN Lietuva“ fiksavo ir padidėjusias pajamas, lyginant su antruoju 2016 metų ketvirčiu (949 mln. JAV dolerių). Tačiau dėl naftos kainos ir naftos produktų indeksų, pajamos buvo mažesnės, lyginant su praėjusiais metais.
Dėl praėjusiais metais tuo pačiu ketvirčiu vykdytų naftos produktų perdirbimo gamyklos remonto darbų ir dėl padidėjusių didmeninių pardavimų, šį ketvirtį bendrovė fiksavo 10 procentinių punktų padidėjusią gamyklos apkrovą.

„Tai dar vienas pozityvus finansinis ketvirtis „ORLEN Lietuva“ bendrovėje. Mes sugebėjome ženkliai padidinti didmeninę prekybą ir gamyklos apkrovą. Tai įrodo, jog mūsų komanda išlieka susitelkusi gerinti bendrovės rezultatus šioje dinamiškoje rinkoje“, – sako „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Ireneusz Fąfara.
Grynasis pelnas trečiąjį šių metų ketvirtį buvo mažesnis, nei antrąjį taip pat ir dėl vienkartinio naftos atsargų finansinio pervertinimo, kuris atspindi šių atsargų rinkos vertę.

Trečiąjį ketvirtį „ORLEN Lietuva“ didmeninė prekyba augo 22 procentiniais punktais ir 11 procentinių punktų lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Ženklus padidėjimas buvo fiksuojamas namų rinkoje Lietuvoje, taip pat Latvijoje ir Estijoje. Tai yra teigiamas faktorius šioje dinamiškoje rinkoje.

„ORLEN Lietuva“ yra didžiausia Lietuvos įmonė, eksportuojanti daugiausia produkcijos ir sumokanti didžiausius mokesčius. Nuo 2006 m. PKN ORLEN išleido beveik 4 mlrd. JAV dolerių Mažeikių naftos perdirbimo produktų gamyklai įsigyti ir tolesnėms investicijoms į ją.

Bendrovė nuolat susiduria su neigiamomis aukštų logistikos kaštų pasekmėmis. Todėl PKN ORLEN, kaip vienintelis akcininkas, ėmėsi visų įmanomų priemonių reorganizuoti bendrovę ir įgyvendinti strategiją, kuri leistų bendrovei „ORLEN Lietuva“ prisitaikyti prie rinkos sąlygų: didinti gamybą, o kartu ir ekonominius rezultatus, jei tik tam palankios rinkos sąlygos. Kita vertus, įdiegti sprendimai leistų mažinti gamybą, jei rinka būtų nepalanki.
PKN ORLEN yra pažangus kuro ir energijos rinkos dalyvis, didžiausia įmonė Centrinėje ir Rytų Europoje, taip pat vienintelė Lenkijos įmonė, įtraukta į prestižinį „Fortune 500“ sąrašą. Be to, ORLEN yra vienintelė įmonė regione, kurią JAV institutas JAV institutas „Ethisphere“ paskelbė etiškiausia įmone 2014, 2015 ir 2016 metais.

« grįžti

 
 
 

ORLEN Grupės prekiniai ženklai